miercuri, 27 octombrie 2021

Proiectul "Dumbrava" un cămin pentru oamenii abandonați- interesează pe cineva ?

  Fraţii mei, la ce folos dacă cineva spune că are credinţă, dar nu are fapte? Poate o astfel de credinţă să-l mântuiască? Dar va zice cineva: „Tu ai credinţă, iar eu am fapte.“ Arată-mi credinţa ta fără fapte, iar eu îţi voi arăta credinţa mea prin faptele mele!  Tu crezi că Dumnezeu este Unul ? Bine faci! Dar şi demonii cred – şi se înfioară!  Of, om fără minte, vrei deci să pricepi că credinţa fără fapte este zadarnică

Iacov 2:14 -20

 Povestea samariteanului Viorel, muncitorul dintr-o fabrică de pantofi care a ajuns să îngrijească 2.000 de bolnavi pe care nu i-a mai vrut nimeni. ”Statul nu are loc pentru oamenii ăștia”

La 40 de kilometri de Oradea, în satul Dumbrava, Viorel Pașca a ajuns o emblemă a ajutorului pentru cei muribunzi și uitați de lume. De mai bine de 15 ani, bărbatul le oferă adăpost și îi îngrijește pe cei năpăstuiți de soartă. De la o singură casă în 2006, Viorel are acum (in 2021)  17 case care adăpostesc peste 450 de oameni. Au fost donate de afaceriști, medici sau cumpărate din donațiile oamenilor.
Viorel Pașca este un pocăit de pus în ramă nu o să mai găsești unul ca el în toată România . Dar neoprotestanții în general nu venerează pe cei ce fac fapte ci mai degrabă vedetele care cântă bine și pastorii care îi famecă cu predicile lor  , spre deosebire de ortodocșii ultrareligiosi  care pe cei ce fac fapte bune îi consideră sfinți .